مصاحبه آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری آلگری: " این دیدار تقاطعی برای قرار گرفتن در مسیر اسکودتو خواهد بود."

کنفرانس خبری آلگری: " این دیدار تقاطعی برای قرار گرفتن در مسیر اسکودتو خواهد بود."

مکس آلگری به بازی یوونتوس و فیورنتینا به عنوان مرحله ی نهایی اسکودتو نگاه نمی کند اما معتقد است این دیدار می تواند تقاطعی برای یوونتوس برای قرار گرفتن در مسیر اسکودتو باشد.

 

دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های هفته ی شانزدهم سری آ فردا ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می شود.

 

آلگری در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

 

" بازی فردا تقاطع مهمی برای تیم ما به سمت اسکودتو خواهد بود. بگذارید این طور بگوییم که گرفتن نتیجه مثبت از این دیدار صعود ما به رتبه های بالای جدول را بیش تر از چیزی که انتظار داریم تسریع خواهد کرد. باید گفت که هدف اصلی قرار داشتن در کورس قهرمانی در هر سه تورنمنت موجود در ماه می است."

 

" باخت مقابل رم در هفته ی دوم و ناپولی در هفته ی ششم فاصله ی ما با صدر جدول را زیاد کرد. در حال حاضر در دوره ی خوبی قرار داریم و دیدار رو در رو مقابل تیم فیورنتینا که بازی خوبی ارائه می دهد فرصت کم تر کردن این فاصله را خواهیم داشت."

 

" همان طور که قبلاً هم گفتم فرصت های زیادی پس از این بازی خواهد بود تا بتوانیم خود را بالا بکشانیم و باید در شش دیدار مهم پیش رو امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم اسکودتو را فتح و یا جزء سه تیم اول قرار بگیریم."

 

" می دانیم که در حال حاضر پشت سر فیورنتینا قرار داریم و هدف ما خوب بازی کردن و ارائه ی عملکردی قدرتمندانه در این دیدار است. با سوت پایانی داور خواهیم دید توانستیم با چه امتیازی از این بازی خارج شویم."

 

" فیورنتینا با فاکتور شانس تا این مقطع از فصل در بالای جدول قرار نگفته است، آن ها در دیدارهای خانگی و خارج از خانه انسجام داشته اند. آن ها تیم بسیار هجومی و تاکتیکی هستند که بازیکنان بزرگی در اختیار دارند، بنابراین کیفیت بالایی در بازی فردا مشاهده خواهیم کرد."

 

" باید به فکر حمله کردن در مقابل آن ها باشیم و این حقیقت مطلع باشیم که پیروزی در این دیدار به ما این اجازه را خواهد داد تا به سمت رتبه های بالای جدول خیز بلندی برداریم."

 

پائولو سوسا سرمربی فیورنتینا به خوبی توانسته است یک تیم رقابتی را در اروپا و ایتالیا آماده کند:

 

" او هم با بازل و هم با فیورنتینا نتایج خوبی کسب کرده است. با عملکرد خوبی که در سال اول خود در سری آ به نمایش گذاشته است نشان می دهد مطمئناً آینده ی مهمی در انتظار او خواهد بود. سال اول مربی گری او در ایتالیا خیلی خوب بوده است، او حتی سالیان سال به عنوان بازیکن در سری آ به میدان رفته است و همچنین کیفیت بالای خود را به عنوان مربی نشان داده است. بازی کردن و سرمربیگری دو شغل کاملاً مجزا هستند."

 

" امروزه چیزهای کمی برای ابداع در فوتبال وجود دارد، جنبه ی روانی اهمیت اساسی دارند، به خاطر اینکه در پایان این بازیکنان هستند که به میدان مسابقه قدم گذشته و باید در شرایطی قرار بگیرند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند."

 

" امروزه یک میلیون دوربین تلویزیونی وجود دارد، بنابراین نمی توان جنبه ی تاکتیکی خاصی را از کسی پنهان کرد."

 

" آن ها بورخا والرو و جوزپ ایلیچیچ و مهاجم بسیار خوبی به نام نیکولا کالینیچ را در اختیار دارند که خصوصیات یک مهاجم واقعی را در اختیار دارد. در میانه ی میدان آن ها میلان بادلی و ماتیاس وچینو را دارند که بازی به بازی در حال پیشرفت هستند. در این بازی ما به فکر مارک کردن تنها یک نفر نخواهیم بود."

 

" فشاری برای نیاز به کسب اسکودتو بر روی آن ها وجود ندارد، اما در حال حاضر در شرایط فوق العاده ای به سر می برند. افراد کمی انتظار داشتند که آن ها در این مقطع در رتبه های بالای جدول حضور داشته باشند، اما شایسته ی این مکان در جدول بوده اند. فرداد دیدار یوونتوس و فیورنتینا خواهد بود که همواره بازی بسیار مهمی محسوب می شود."

 

" معتقدم ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا ببینم چه تیمی می تواند در ماه مارس بقیه را برای کسب اسکودتو به چالش بکشد."

 

سامی خدیرا به تمرینات تیم بازگشته است و می تواند در این بازی به میدان برود، ماریو ماندژوکیچ هم پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری آنفولانزا بهبود پیدا کرده است:

 

" خدیرا همانند ماندژوکیچ، پاتریس اورا، سیمونه پادوین و سیمونه زازا در شرایط خوبی به سر می برند و برای این بازی در دسترس خواهند بود."

 

" قبل از تعطیلات کریسمس، به دنیله روگانی فرصت بازی کردن خواهد رسید. چه در سیستم 3-5-2 و چه در سیستم با دفاع چهار نفره او به عنوان مدافع مرکزی به میدان خواهد رفت."

 

آلوارو موراتا بازی خوبی در مقابل سویا در لیگ قهرمانان ارائه نکرد اما قرارداد خود را تا سال 2020 با یوونتوس تمدید کرد:

 

" او با یوونتوس قرارداد دارد، برای آینده او در آینده تصمیم گرفته خواهد شد."

 

" انتقادات بیش از حدی به او وارد شد. او همواره در لیگ قهرمانان گلزنی کرده و موقعیت گلزنی ایجاد کرده است و این حقیقتی است که نباید از آن صرف نظر کرد."

 

" او فرصت های خوبی در مقابل منچسترسیتی و سویا داشت که موفق به گلزنی نشد، اما عملکرد او در این دیدارها قدرتمند بود. برای هر مهاجمی مقاطعی پیش می آید که می توانند تمام فرصت ها را تبدیل به گل کند و یا در نقطه ی مقابل اصلاً گلزنی نکند."

 

" متأسفانه در نزدیک دروازه ی حریف در سه یا چهار موقعیت انتقال توپ را به درستی انجام ندادیم و بایستی تاوان آن را می پرداختیم."

 

تمام شش تیم ایتالیایی حاضر در رقابت های اروپایی به مرحله ی حذفی رقابت ها راه یافته اند که شکاف ضریب امتیاز را با لیگ انگلیس کم تر کرده است:

 

" فصل گذشته تیم های ایتالیایی در رقابت های اروپا عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند که نشان می دهد سری آ برخلاف تصوری که بقیه دارند در وضعیت بدی قرار ندارد. رسیدن به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود، حتی اگر این فصل یا فصل آینده اتفاق نیفتد. این باید هدفی برای هر تیم ایتالیایی باشد که نشان دهد تیم های ایتالیایی در سطح اروپا در حال پیشرفت هستند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: